Centrum recepcyjne dla małoletnich osób migranckich podróżujących bez opieki współprowadzone przez Lekarzy bez Granic w Paryżu. Francja, 2017.
© Zdjęcie: MSF/Antoine Kremer
Centrum recepcyjne dla małoletnich osób migranckich podróżujących bez opieki współprowadzone przez Lekarzy bez Granic w Paryżu. Francja, 2017.

Specjalista/ka ds. obsługi projektów fundraisingowych

Szukamy samodzielnej i proaktywnej osoby, która wesprze zespół fundraisingu Lekarzy bez Granic w Polsce.

Szukamy samodzielnej i proaktywnej osoby, która wesprze zespół fundraisingu Lekarzy bez Granic w Polsce, w prowadzeniu działań w obszarze  koordynacji i realizacji zadań w ramach projektu, polegającego na współpracy z poddostawcami usług fundraisingowych, w tym w szczególności z zewnętrzną agencją odpowiedzialną za zapewnienie zasobów i obsługę procesową projektu fundraisingu bezpośredniego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za budowanie partnerstw z kluczowymi dostawcami, w tym dokonywanie oceny jakości pracy i wyników bieżącej pracy dostawcy/ców. Zespół fundraisingu odpowiada za pozyskiwanie funduszy od osób prywatnych i firm na realizacje działań statutowych organizacji. 

Kim jesteśmy?

Lekarze bez Granic (MSF, Médecins Sans Frontières) to niezależna, międzynarodowa organizacja humanitarna, działająca w ponad 70 krajach na całym świecie. Niesiemy pomoc medyczną najbardziej potrzebującym: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Jesteśmy organizacją bezstronną, niezależną i neutralną.

Biuro Lekarzy bez Granic w Polsce wspiera działania organizacji na świecie. Robimy to pozyskując fundusze, informując o kryzysach humanitarnych oraz docierając do osób zainteresowanych pracą w międzynarodowych projektach organizacji. 

Jakie warunki współpracy proponujemy?

Pracę hybrydową (2 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Warszawie, ul. Sapieżyńska 10A):

Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;

Wynagrodzenie miesięczne pomiędzy 9077 PLN a 11485 PLN brutto, które obliczamy na podstawie wcześniejszego doświadczenia. W trosce o sprawiedliwe wynagradzanie każdej osoby zatrudnionej w Fundacji, nie mamy możliwości zmiany podanego zakresu wynagrodzenia;

Dofinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty miejskiej;

Budżet szkoleniowy oraz możliwości rozwoju i nauki w dużej, międzynarodowej organizacji humanitarnej.

Jakie zadania Ci powierzymy?

Realizację strategii w obszarze fundraisingu bezpośredniego (F2F) poprzez koordynację działań poddostawców usług fundraisingowych, w tym agencji F2F, agencji telemarketingowej, producentów materiałów niezbędnych do realizacji projektu i innych.

Przygotowywanie i przeprowadzanie regularnych spotkań informacyjnych i prezentacji dotyczących bieżącej działalności organizacji  dla osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie darczyńców (fundraiserów/ek).

Administrowanie procesem archiwizacji i obiegu cyfrowych oraz papierowych formularzy z danymi darczyńców.

Bieżące monitorowanie realizacji projektu i efektywności pracy agencji F2F i innych dostawców, identyfikację potencjalnych przeszkód i podejmowanie proaktywnych działań.

Tworzenie i aktualizację bieżących raportów i analiz oraz monitoring wskaźników kluczowych dla projektu F2F.

Dbanie o utrzymanie odpowiedniego zaangażowania i motywacji fundraiserów/ek, między innymi poprzez organizowanie spotkań integracyjnych.

Twój profil zawodowy:

Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą klientów lub darczyńców.

Doświadczenie w pracy projektowej i zarządzaniu jego budżetem w zróżnicowanych (macierzowych) zespołach.

Doświadczenie we współpracy z poddostawcami usług.

Myślenie analityczne i umiejętność pracy z danymi finansowymi .

Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów.

Dążenie do rozwiązywania problemów, realizacji celów oraz reagowania w nagłych sytuacjach.

Dobra organizacja pracy, skrupulatność i przywiązanie do szczegółów.

Gotowość do regularnych wyjazdów służbowych na terenie Polski oraz do sporadycznych wyjazdów zagranicznych.

Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego na poziomie C1.

Zrozumienie i akceptacja zasad i wartości humanitarnych.

Co będzie dodatkowym atutem?

Doświadczenie w organizacji i przeprowadzaniu szkoleń lub spotkań informacyjnych dla większych grup osób.

Jak możesz się zgłosić?

Osoby zainteresowane, zapraszamy do przesłania zgłoszenia do dnia 3 października 2025 roku poprzez formularz aplikacyjny. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji. 

Klauzula informacyjna dla kandydatów/ek do pracy:

Administratorem Twoich danych osobowych przesłanych w dokumentach aplikacyjnych jest Fundacja „Lekarze bez Granic”. Twoje dane będą przez nas przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącej rekrutacji, a jeśli wyraziłeś/aś dodatkową zgodę wówczas również w celach rekrutacji przyszłych. Pamiętaj, że zgodę możesz wycofać w dowolnym czasie, przy czym wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłaś/eś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Ciebie w dokumentach aplikacyjnych szerszego zakresu danych osobowych niż niezbędne do udziału w procesie rekrutacji/wymagane Kodeksem pracy – np. w postaci zdjęcia w CV, rozumiemy jako zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z rekrutacją.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Więcej informacji na temat tego, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z rekrutacją, znajdziesz tu: praca w polskim biurze.